סיורי קודש בישראל

סיורים למקומות הקדושים של ישראל

ORMAX מארגנת סיורים דתיים בהתאמה אישית בישראל. ההבדל בין סיור דתי לסיור לרגל הוא שטיולים למקומות הקדושים בישראל מכסים את האטרקציות העיקריות של הדת במטרה להכיר את המגוון התרבותי של ישראל. תיירות דתית פופולרית מאוד, ולכן חברת ORMAX יוצרת מסלול תיירותי במיוחד עבורכם תוך התחשבות ברצונכם ובזמנכם, תוך הימנעות ממלכודות התיירות הסטנדרטיות שמציעות חברות אחרות.

העברות בישראל

טיולים דתיים נוצריים בישראל

סיור דת נצרות בישראל מותאם לתחומי העניין שלכם, ואילו המסלול הנוצרי עוקב אחר נושאים קתוליים ואורתודוכסים מסורתיים. המראות העיקריים של הנצרות מרשימים ביופיים ובפארם, ולכן הסיורים שלנו יהיו מעניינים לא רק עבור אנשים דתיים מאוד, אלא גם עבור תיירים רגילים שמעריכים אסתטיקה באדריכלות.

הסיור הישראלי הנוצרי שמציע ORMAX הוא הזדמנות נהדרת לאנשים שמטיילים במדינה ורוצים לחקור את האתרים ההיסטוריים והתנ”כיים העיקריים, מקדשים נוצריים מרשימים ונופים מדהימים של ישראל.

היתרונות של הזמנת סיור במקדשים נוצרים בישראל

באתר ORMAX תוכלו להזמין מסלול תיירותי מוכן בישראל, או ליצור איתנו קשר לעריכת סיור אישי ולקבלת ייעוץ ממדריך מנוסה. המדריכים שלנו עשירים בידע טוב בהיסטוריה, תרבות וגיאוגרפיה. מסלולי התיירות הנוצריים מותאמים במלואם לדרישות הלקוח ויכולים לקחת יום אחד יותר משבוע בזמן.

הסעות והעברות של נוסעים מאירופה לאוקראינה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (15 votes, average: 4.93 out of 5)
Loading...