סיורים והסעות בישראל

העברה בסיור סיורים בישראל

העברה עם סיור מודרך הוא שירות המורכב מהעברה פרטנית ברכב וסיור מנקודת הנחיתה לנקודת הסיום של המסלול. ראוי להבהיר כי שירות זה אינו מחליף סיור מן המניין. מדריך טיולים הוא נהג שיפגוש אתכם בשדה התעופה וייקח אתכם למלון בכל מקום בעיר. טיול אישי עם העברה נוצר עבור מי שרוצה לטבול באווירה של אחת הערים הייחודיות של ישראל, בזמן הטיול, ולחסוך את זמנם. המסלול מתוכנן כך שבדרך תכירו את האטרקציות המרכזיות של העיר. בסוף הטיול, המדריך יענה על כל שאלותיכם ויעזור בארגון תוכנית נוספת לשהייה בעיר.

רכב שטח עם נהג פרטי בישראל

בלי לבזבז דקה, הזמינו טיול והעברו ל- ORMAX

העברה בטיול פרטני בישראל מורכבת משלושה בלוקים

ליווי “שדה תעופה-מלון”

מדריך הנהג יפגוש אתכם בשדה התעופה עם שלט, יעזור לכם עם המזוודות וייקח אתכם לנקודה הרצויה בעיר ברכב נוח, שהמעמד בו תבחרו. בדרך תוכלו לראות מקומות מפורסמים ובלתי ידועים וללמוד עובדות מעניינות על ההיסטוריה והארכיטקטורה של העיר. בתום הסיור תועבר בהעברה למלון שלך או בחזרה לשדה התעופה אם יש לך טיסת מעבר.

ליווי שדה תעופה-מלון

סיור מודרך ברכב

הסיור המודרך ברכב לוקח קצת יותר זמן מההעברה הרגילה, שכן הנהג יכיר לכם את המוזרויות של התרבות הישראלית, את אבני הדרך העיקריות בתולדות העיר ואת פאר הסגנונות האדריכליים.

סיור מודרך ברכב

רגעים ארגוניים

אם אתם מטיילים בקבוצה של עד 7 אנשים, אנו נספק מיניוואן או מיניבוס. ניתן להאריך את הטיול בזמן בתוספת תשלום לכל שעה. עלות השירות היא עבור כל הטיול וההעברה, ללא קשר למספר האנשים.

רגעים ארגוניים

הזמנת העברה עם טיול ל- ORMAX

ORMAX הינה חברת הסעות בישראל המשרתת את כל הערים הגדולות ואת שדה התעופה הראשי של בן גוריון. איך אנחנו עובדים?

  1. הזמינו את ההעברה שלכם. מלא את כל השדות הנדרשים בטופס המשוב (הזמנה). תקבל אימייל על ההזמנה שלך. ביטול אפשרי יומיים לפני התאריך. ניתן גם לבצע הזמנה דרך שליח הוואטסאפ, בטלפון או בדואר אלקטרוני.
  2. יום מפגש. הנהג יגיע לכתובת במועד המוסכם. התשלום מתבצע באופן מקומי בסוף הטיול. ניתן להסכים עם המנהל משאלות נוספות בנוגע לתשלום במהלך תהליך ההזמנה.
ג'יפ עם נהג פרטי בישראל

אנו מעריכים את המשוב שלך

אנא דרג את הטיול שלך ב- Tripadvisor, Trustpilot או בדוק אותו ב- GoogleMaps. אנו מעריכים כל משוב וכוכב שנקבל ממך. תודה שעזרת לנו בשיפור השירותים שלנו.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 4.86 out of 5)
Loading...