העברה קבוצתית בישראל

הסעות קבוצתיות בישראל באוטובוס או במיניבוס

העברה קבוצתית היא סוג תחבורה לקבוצת נוסעים באוטובוס או במיניבוס, הנשלחים באותו מסלול. אוטובוסים שכר בודדים הם אמצעי תחבורה נוח, נוח וחסכוני. חוויית ORMAX תעזור לכם לתכנן טיול קבוצתי, ללא קשר למטרת השכרת העברה קבוצתית בישראל, בין אם מדובר באירועי חברה או בית ספר, אירוע חתונה או הסעה מ / אל שדה התעופה.

בהזמנת העברה קבוצתית בישראל ב- ORMAX, תהיו בטוחים במקצועיות הנהג שילווה אתכם מרגע העליה לאוטובוס עד לתחנה האחרונה. נהגים מנוסים עוברים סדרת מבחני נהיגה ואישיות. מנהלי הזמנת ההעברות הקבוצתיות המוסמכות שלנו זמינים 24/7. ניתן ליצור איתם קשר בטלפון או על ידי מילוי טופס המשוב על ידי לחיצה על כפתור “הזמנה”. התרכז בחוויית נסיעה נהדרת בכך שנתן לנו לארגן העברה קבוצתית בישראל, לא משנה לאן תלך.

הסעות והעברות של נוסעים מאירופה לאוקראינה

הזמינו העברה קבוצתית בישראל מ / אל שדה התעופה

כדי להזמין הסעה קבוצתית בישראל מ / אל שדה התעופה, עליכם להזמין מקום באוטובוס או במיניבוס. היתרון של סוג תחבורה זה הוא שאתה עצמאי בלוח הזמנים של התחבורה הציבורית. המעבורת מספקת נוסעים בלוח זמנים נוח. נהג ההעברה הקבוצתי פוגש תיירים מגיעים עם שלט ביציאה מאזור ההגעה. איסוף הנוסעים לוקח עד 45 דקות. אם הטיסה שלך מתעכבת, אנא הודיע ​​למנהל שלנו בטלפון.

קצבת מזוודות. עבור העברה קבוצתית באוטובוס או מיניבוס, יש מקום אחד למטען מסודר (עד 158 ס”מ), ומקום אחד למזוודות יד (עד 55x40x20 ס”מ). אם יש לך יותר מכמות המזוודות שצוינה או מזוודות מגושמות, אנא ציין זאת בטופס ההזמנה בשדה “מידע נוסף”.

ארגון העברה קבוצתית בישראל

אירועי חברה. ORMAX מספקת שירותי הסעות לאירועי חברה, ללא קשר לקנה המידה. הסעות קבוצתיות בישראל באוטובוסי שכר ברחבי הארץ או בעיר. הפגישות הארגוניות שלך, האירועים העסקיים, הכנסים או הכנסים יהיו קלים.

אירוע חתונה. האורחים שלכם לא יאחרו לאירוע החשוב ביותר בחייכם. שכרו אוטובוס או מיניבוס להעברה קבוצתית בישראל לחתונה והחגיגה שלכם תתקיים בהתאם לתרחיש שלכם – מהפגישה עם אורחים בשדה התעופה ועד להסעתם בין מקומות חתונה.

טיולים דתיים. העברה משותפת של ORMAX תעזור לכם לקחת את הקבוצה שלכם לאתרים הנוצרים המרכזיים בישראל כדי לראות את המראות שלהם. פשוט הזמינו את השירות וציינו בטופס ההזמנה לאן אתם הולכים, האם אתם רוצים לעשות עצירות בדרך במקדשים או באתרים דתיים, ומספר האנשים בקבוצה שלכם.

מונית גדולה לים המלח מראשון לציון - הסעות ללא טרחה מראשלצ לים המלח
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...