ליווי VIP בשדה התעופה בן גוריון

עזרה ללקוחות VIP בשדה התעופה בן גוריון

אורמק תהפוך את השהייה שלכם למהנה יותר בעזרת שירות וי אי פי נתבג שלנו:

  • דייל יפגוש אותכם בכניסה לטרמינל
  • מעבר מהיר בצ’ק אין
  • בידוק ביטחוני מהיר
  • הסעה למטוס (טרמינל 1)
עזרה ללקוחות VIP בשדה התעופה בן גוריון

ליווי VIP בשדה התעופה בן גוריון צובר פופולריות מיום ליום

אנשי העסקים מצליחים, מנהלים, ובעלי חברות גדולות משתמשים בשירות ליווי VIP בשדה התעופה בן גוריון. אנו עובדים על העיקרון שהלקוח תמיד צודק, צרכיו של הלקוח הם מעל הכל. אנו כל הזמן משפרים ומתאימים את השירותים שלנו באופן גמיש לכל רצון של לקוחותינו.

הזמנת ליווי VIP בשדה התעופה בן גוריון

ORMAX מספקת שירות תמיכה וי אי פי לנוסעי בשדה התעופה בן גוריון (TLV). אצלנו תוכלו ליהנות מצ’ק-אין מהיר ומעבר מהיר בכל שלבי הבדיקות בנתב”ג. שירות זה אידיאלי עבור אנשי VIP, אנשי עסקים, משפחות או תיירים מזדמנים שרוצים ליהנות משהייה שלהם בשדה התעופה. בהזמנת שירות ליווי VIP בשדה התעופה בן גוריון מובטחת לכם היכרות עם דרך חדשה ונוחה לצלוח את נתב”ג בשלום.

עזרה לנוסעי ה-VIP בשדה התעופה בן גוריון בעת העזיבה

היתרון בהזמנת שירות וי אי פי בשדה התעופה בן גוריון הוא בכך שנוסעים היוצאים מישראל אינם מבזבזים את זמנם בתורים מיותרים. בדרך כלל, זמן הבילוי בשדה התעופה לוקח עד 3 שעות בגלל רמת אבטחה מוגברת ותורים ארוכים. עם שירות וי אי פי בנתב”ג זמן היציאה שלך יופחת לשעתיים. השירות כולל מפגש אישי בכניסה לטרמיל, מעבר מהיר ונוח דרך כל שלבי הבידוק ורכב פרטי שיקח אותכם עד למטוס (טרמינל 1). אנו יודעים כמה חשוב הזמן עבורכם ולכן אנו עושים כל שביכולתנו לוודא שלא תבזבזו אותו סתם.

ליוויVIP בשדה התעופה בן גוריון
שאלות נפוצות - ליוויVIP בשדה התעופה בן גוריון

שאלות נפוצות - ליווי VIP בשדה התעופה בן גוריון

מהו שירות ליווי VIP בנתב"ג?

שירות ליווי VIP בנתב”ג הינו שירות מעבר מהיר בהתאמה אישית. הוא מציעה מעבר חלק ונוח בשלבים שונים של התהליך, כגון הגעה לשדה התעופה, הגירה ומכס, וגם בידוק ביטחוני מהיר.

איך מזמינים שירות ליווי VIP בנתב"ג?

ניתן להזמין באופן מקוון שירות וי אי פי נתבג עם אורמקס. זוהי דרך מצוינת לשפר את חווית הטיול שלך וליהנות כבר מרגע הראשון. פשוט מלאו את הטופס או התקשרו אלינו.

האם אוכל לצפות לסיוע מעבר לשדה התעופה עם שירות ליווי VIP?

כן, שירותי VIP שלנו משתרעים מעבר לשדה התעופה, וכוללים תחבורה, הזמנת לינה ואפילו סיורים מודרכים באטרקציות פופולריות בישראל וגם בחו”ל.

האם שירות מפגש VIP יקר?

אמנם ישנה עלות הקשורה לשירותי ליווי VIP, אך היתרונות, כולל חיסכון בזמן והפחתת מתח, גוברים לרוב על ההוצאה למי שמחפש חווית טיול אחרת. בהזמנת שירות וי אי פי נתב”ג דרך חברת אורמקס, תקבלו הנחה גם בהעברות בתוך ישראל. יתרון נוסף זה משפר עוד יותר את הערך והנוחות של חווית הטיול שלך. תהנו מהטיול שלכם כבר מרגע הראשון.

האם שירותי ליווי VIP מתאימים למטיילים בודדים?

בהחלט! שירותי ויאיפי נתב”ג נותנים מענה למטיילים בודדים, ומציעים סיוע והכוונה בהתאמה אישית, המבטיחים טיול נוח ומהנה.

האם אני יכול להתאים אישית את שירות וי אי פי נתב"ג?

כן, אנחנו יכולים להתאים אישית את השירותים שלנו, להתאים אותה לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלך.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (15 votes, average: 4.80 out of 5)
Loading...